• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Οι αυτοκινητιστές έχουν το μικρότερο ποσοστό συμμετοχής στα τροχαία

23 Ιουνίου, 2020
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Οι αυτοκινητιστές έχουν το μικρότερο ποσοστό συμμετοχής στα τροχαία
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

 

Η άτυχη στιγμή μπορεί να φέρει την ολοκληρωτική καταστροφή, σε ανθρώπινες απώλειες, κυρίως,  και τότε όλα τα άλλα είναι – όταν χάνονται ζωές κα όχι αριθμοί – απλά, σίδερα. Και η χώρα μας , αν και έχει κάνει άλματα στην μείωση των τροχαίων ατυχημάτων , δυστυχώς,  παραμένει ψηλά στις θέσεις των αρνητικών ρεκόρ, των θλιβερών στατιστικών – πάντα σε αναλογία με τον πληθυσμό της.

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Τα επαγγελματικά οχήματα, ακόμη και σήμερα, που ο στόλος των φορτηγών είναι ο πιο γηρασμένος ( και απαραίτητα και ο πιο κακοσυντηρημένος ), έχει ως εκ θαύματος τη μικρότερη συμμετοχή στα τροχαία ατυχήματα.

Θαύμα ή …ταλέντο; Σήμερα, οι Έλληνες οδηγοί έχουν μηδενική συμμετοχή στα τροχαία στις διεθνείς μεταφορές, και το μικρότερο ποσοστό στους δρόμους της Ελληνικής επικράτειας.

Στην Ελλάδα, τα ατυχήµατα µε συµµετοχή φορτηγού ή λεωφορείου ανέρχονται στο 15% του συνόλου των ατυχηµάτων, ενώ το σύνολο των νεκρών ανέρχεται σε 20% αντίστοιχα.

Πάντως, οι δείκτες ατυχηµάτων της Ελλάδας με φορτηγά είναι σηµαντικά υψηλότεροι από τον Ευρωπαϊκό µέσο όρο, ενώ τα νέα κράτη µέλη παρουσιάζουν τους υψηλότερους δείκτες.

 Ο δείκτης σοβαρότητας νεκρών σε ατυχήµατα µε εµπλοκή λεωφορείου είναι κατά 20% υψηλότερος  Ο δείκτης ελαφρά τραυµατιών είναι κατά 10% υψηλότερος σε ατυχήµατα µε εµπλοκή λεωφορείου (µεγαλύτερη πληρότητα των λεωφορείων)

 

Πάντως, τα φορτηγά και λεωφορεία, άνω των 15 ετών είναι σχεδόν πέντε φορές πιο επικίνδυνα για την πρόκληση θανατηφόρων ατυχημάτων! Στοιχείο που πρέπει να ταράξει τα νερά της πολιτείας και να δει ποιο τρόπο θα αλλάξει ο στόλος των επαγγελματικών οχημάτων στην χώρα μας, με νεότερα και σε κάθε περίπτωση πιο ασφαλή φορτηγά.

 

 

Πάντως, οι κακές συνήθειες αφορούν όλες τις κατηγορίες οδηγών. Σύμφωνα με τα στοιχεία ένα μεγάλο ποσοστό των οδηγών, (περίπου 15% των οδηγών ΙΧ και 30% των οδηγών φορτηγών) χρησιμοποιούν τα κινητά χωρίς bluetooth, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, μιλούν, στέλνουν μηνύματα, σερφάρουν στο Ίντερνετ κλπ. Μεγάλη πληγή ωστόσο παραμένει η παραβίαση του ορίου ταχύτητας ακόμη και μέσα στις σήραγγες.

Επτά στα δέκα οχήματα (ΙΧ, φορτηγά αλλά και λεωφορεία) που κινούνται στους αυτοκινητοδρόμους υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας ακόμη και μέσα στις σήραγγες. Εκτός σηράγγων τα ποσοστά αυτα είναι 3 στα 10 για τα ΙΧ και 2 στα 10 για τα φορτηγά. Συνολικά πάνω από το 20%, που σε ορισμένες φορές φτάνει και το 50%, παραβιάζουν το όριο ταχύτητας.

Previous Post

Γνωρίζετε πότε μπήκε το πρώτο ABS στα φορτηγά; (video)

Next Post

Μειώνεται το όριο ταχύτητας στις πόλεις στα 30 και 20χλμ/ώρα!

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Μειώνεται το όριο ταχύτητας στις πόλεις στα 30 και 20χλμ/ώρα!

Μειώνεται το όριο ταχύτητας στις πόλεις στα 30 και 20χλμ/ώρα!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

19 ώρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

20 ώρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

4 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

4 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In