Τα προϊόντα οικιακής χρήσης – και κατά συνέπεια αυτά που διακινούν περισσότερο τα ελληνικά φορτηγά και έχουν το μεγαλύτερο μεταφορικό έργο – είναι η πρώτη προτίμηση στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της καραντίνας αφού σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις κατά 70%. Ακολουθούν τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης με άνοδο 43,7% και τα τρόφιμα και ποτά με 28,4%
Από τα προϊόντα ξηράς τροφής, πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το αλεύρι με ποσοστό 146,1% και ακολουθούν τα όσπρια, το ρύζι και τα ζυμαρικά.
Από τα μη εδώδιμα, ρεκόρ πωλήσεων κάνει το σαπούνι με αύξηση 246,7% και ακολουθούν τα καθαριστικά σπιτιού και τα μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής.
Οι περιοχές στις οποίες καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση, είναι η Θεσσαλονίκη με ποσοστό 33,5% και ακολουθεί η ευρύτερη Μακεδονία – Θράκη και η Αττική με 27,7%.