• ΕΜΕΙΣ
Κυριακή, 2 Απριλίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πόσο …καίει την τσέπη το περιβαλλοντικό τέλος για τα εισαγόμενα , μεταχειρισμένα ΙΧ και φορτηγά

14 Σεπτεμβρίου, 2020
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Οι κίνδυνοι από τις επικείμενες αλλαγές στις μεταφορές
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

 

Επιβάλλεται στα μεταχειρισμένα επιβατικά και φορτηγά αυτοκίνητα, από 23/7/2020, έκτακτο περιβαλλοντικό τέλος, το οποίο συνεισπράττεται με το τέλος ταξινόμησης, ως ακολούθως:

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

1. Στα επιβατικά αυτοκίνητα της παρ. 1 του άρθρου 121 του ν. 2960/2001 (Α’ 265), ύψους:

α) τριών χιλιάδων ευρώ (3.000), τα οποία πληρούν εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 4,

β) χιλίων (1.000) ευρώ, τα οποία πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές ορίων εκπομπών EURO 5a, όπως αυτές ορίζονται στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αριθ.715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 και στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αριθ. 692/2008 της 18ης Ιουλίου 2008 ή μεταγενέστερων τροποποιητικών αυτών.

2. Στα φορτηγά αυτοκίνητα των περ. β’, γ’, ε’ της παρ. 1 του άρθρου 123 του ν. 2960/2001 και τις μεταχειρισμένες βάσεις αυτών, ύψους:

α) τριών χιλιάδων ευρώ (3.000), τα οποία πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 4,

β) χιλίων (1.000) ευρώ, τα οποία πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 5a, όπως αυτές ορίζονται στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αριθ. 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 και στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αριθ. 692/2008 της 18ης Ιουλίου 2008.

Ως προς τον χρόνο γένεσης της υποχρέωσης καταβολής του περιβαλλοντικού τέλους, καθώς και τον χρόνο που αυτό καθίσταται απαιτητό, εφαρμογή έχουν τα προβλεπόμενα, στις διατάξεις του άρθρου 128 του ν. 2960/2001, για το τέλος ταξινόμησης.

Επιπλέον, με τις διατάξεις του τελευταίου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 5 του κοινοποιούμενου νόμου, προβλέπεται η εξαίρεση από το περιβαλλοντικό τέλος, των επιβατικών αυτοκινήτων άνω των τριάντα (30) ετών, τα οποία προορίζονται να κυκλοφορήσουν αποκλειστικά ως αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος. Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος ισχύουν τα προβλεπόμενα στην αρ. Αοικ.82350/3809/19 ΚΥΑ (ΦΕΚ 4948 Β/31-12-2019) και ειδικότερα, όταν τα εν λόγω οχήματα εισάγονται ή μεταφέρονται από άλλα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν έχουν ταξινομηθεί στη χώρα μας, εφαρμογή έχουν οι διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 2 της ως άνω Απόφασης, σύμφωνα με τις οποίες, η έκδοση της βεβαίωσης χαρακτηρισμού οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος, η οποία χορηγείται από τους αρμόδιους φορείς της παρ. 1 του ιδίου άρθρου της Απόφασης ή οποιουδήποτε άλλου αποδεικτικού από το οποίο προκύπτει ο χαρακτηρισμός του ως ιστορικού, προϋποθέτει την προσκόμιση του οικείου τελωνειακού παραστατικού, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν συντρέχουν οι προϋποθέσεις για τη δασμολογική κατάταξη των οχημάτων στη Δ.Κ. 9705. Επισημαίνεται άλλωστε, ότι βάσει του Κοινού δασμολογίου της Ε.Ε. Καν. ΕΟΚ 2658/87 του Συμβουλίου όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και σύμφωνα με τη συμπληρωματική σημείωση του Κεφαλαίου 97, η δασμολογική κατάταξη ορισμένων οχημάτων ως (συλλεκτικά) οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος διενεργείται υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Ποια οχήματα εξαιρούνται

Από την υποχρέωση καταβολής του περιβαλλοντικού τέλους εξαιρούνται:

α) τα οχήματα των παρ. 1 και 2 του άρθρου 5, για τα οποία έχουν υποβληθεί κατά την ημερομηνία δημοσίευσης του κοινοποιούμενου νόμου δήλωση άφιξης οχήματος (ΔΑΟ) ή δηλωτικά εισαγωγής.

β) τα οχήματα για τα οποία από τις ισχύουσες διατάξεις προβλέπεται πλήρη απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης.

Μερική καταβολή τέλους

Σε περιπτώσεις που προβλέπεται μερική απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης, το περιβαλλοντικό τέλος καταβάλλεται σε ποσοστό ανάλογο με το οφειλόμενο ποσοστό του τέλους ταξινόμησης. Για παράδειγμα, για τις περιπτώσεις δικαιούχων απαλλαγής από το τέλος ταξινόμησης, βάσει των ισχυουσών διατάξεων περί αναπηρικών αυτοκινήτων, για αυτοκίνητο κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι 1650 κ.εκ., στους οποίους παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής επιβατικού αυτοκινήτου μεγαλύτερου κυβισμού, με καταβολή ποσοστού του αναλογούντος στο αυτοκίνητο αυτό τέλους ταξινόμησης (30% για τα πάνω από 1.650 κ.εκ. και μέχρι 2.000 κ.εβ.), θα καταβάλλεται και το αντίστοιχο ποσοστό του περιβαλλοντικού τέλους, ανάλογο με το καταβληθέν ποσοστό του τέλους ταξινόμησης, ήτοι π.χ. για αυτοκίνητο όχημα Euro 4 κυβισμού 1.800 κ.εκ. (περιβαλλοντικό τέλος 3.000 ευρώ), καταβάλλεται ποσοστό 30% του τέλους ταξινόμησης σύμφωνα με τα προαναφερόμενα και αντίστοιχα καταβάλλεται ποσοστό 30% του περιβαλλοντικού τέλους (900 ευρώ).

Previous Post

To Suzuki Jimny επιστρέφει ως … φορτηγάκι! Θα το επιλέγατε;

Next Post

Παράταση του μέτρου για τον έλεγχο COVID – 19 έως τις 30 Σεπτεμβρίου

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Παράταση του μέτρου για τον έλεγχο COVID – 19 έως τις 30 Σεπτεμβρίου

Παράταση του μέτρου για τον έλεγχο COVID - 19 έως τις 30 Σεπτεμβρίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πλαστά διπλώματα έδιναν εννιά υπάλληλοι του Υπ. Μεταφορών!

Μεγάλη κομπίνα: Νοίκιαζε χωματουργικά φορτηγά και μετά τα πουλούσε!

6 ώρες ago
Και άλλο τροχαίο με νεκρό αυτοκινητιστή, οδηγό βυτιοφόρου

Λαμπάδιασε νταλίκα στο δρόμο Βέροιας- Θεσσαλονίκης (video)

6 ώρες ago
Τροχαία Αττικής: “Βροχή” τα πρόστιμα για αλκοόλ, ταχύτητα, κινητό

Βροχή τα πρόστιμα – 23.357 κλήσεις σε μια εβδομάδα!

6 ώρες ago
Ποιο πρατήριο στο Ρέντη έφαγε πρόστιμο 150.000 ευρώ λόγω νοθείας!

Boυτιά η κατανάλωση καυσίμων στην Ελλάδα

6 ώρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Μεγάλη κομπίνα: Νοίκιαζε χωματουργικά φορτηγά και μετά τα πουλούσε!
  • Λαμπάδιασε νταλίκα στο δρόμο Βέροιας- Θεσσαλονίκης (video)
  • Βροχή τα πρόστιμα – 23.357 κλήσεις σε μια εβδομάδα!
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In